Záručné podmienky
Platné od 01.12.2015
Záručná doba:
Záruka na dielo je 2 roky odo dňa odovzdania. Záruka na technologické komponenty /striedače, fotovoltaické moduly/ je podľa záručných podmienok výrobcu alebo minimálne 2 roky.
Fotovoltaické moduly – konštrukčná záruka 10 rokov a záruka na výkon 25 rokov podľa nasledovných podmienok:
- Prvý rok pokles nominálneho výkonu maximálne 3%
- Každý ďalší rok pokles nominálneho výkonu maximálne 0,7% za rok
Fotovoltaický striedač – záruka 5 rokov
Nahlasovanie závad počas záruky:
Reklamácia sa uplatňuje u Zhotoviteľa emailom s vyžiadaným potvrdením o doručení na adrese: servis@geea.sk
Nahlasovanie závad po uplynutí záruky:
Uplatňuje sa u Zhotoviteľa emailom s vyžiadaným potvrdením o doručení na adrese:
service@solartime-service.eu
Rozsah servisných prác
- opravy vrátane nevyhnutných nákladov na vykonanie opráv
- výmena chybných alebo nefunkčných dielov
- likvidácia nefunkčných dielov
- prednostne sa podľa technických možností vykonáva oprava cez vzdialený dohľad.
V prípade ak Domácnosť nemá zriadený vzdialený dohľad, Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať náklady spojené s identifikáciou závady v prípade, ak táto závada mohla byť odstránená cez vzdialený dohľad.
Termíny servisných prác
Povinnosti Domácnosti:
Prenos zodpovednosti:
Za technologický výrobok, pre ktorý stanovuje záručné podmienky výrobca, tieto platia aj počas trvania záručných podmienok na dielo, prípadne dlhšie, ak to stanovuje výrobca.
Zhotoviteľ nenesie zodpovednosť za záruku v prípade ak spoločnosť výrobcu vstúpi do reštrukturalizácie, insolvenčného konania alebo do predbežného insolvenčného konania. Zodpovednosť za záruku zaniká takisto zánikom spoločnosti výrobcu.
V takýchto prípadoch Zhotoviteľ poskytuje záruku maximálne 2 roky odo dňa inštalácie zariadenia.
Vylúčenie zodpovednosti:
Zhotoviteľ ani výrobca nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté z nasledovných príčin:
· Vyššia moc. Pre účely tejto zmluvy sa vyššou mocou rozumie: prírodné katastrofy, vojna, občianska vojna, stávka.
· Zmena legislatívy, ktorá znemožní plnenie zmluvných servisných podmienok.
· Škody spôsobené treťou stranou alebo neoprávnenou alebo nesprávnou manipuláciou Domácnosti.
· Zmeny na technologických zariadeniach, alebo pokus o zmeny, opravy, údržba, alebo úpravy systémov, ktoré neboli vykonané autorizovanými pracovníkmi v zmysle platných technických a legislatívnych noriem Slovenskej republiky alebo poverenými pracovníkmi výrobcu technológie.
· Prevádzka a manipulácia v rozpore s užívateľskými manuálmi pre zariadenie.
· Prevádzka v iných prevádzkových podmienkach, než sú stanovené v technických listoch a užívateľských manuáloch inštalovaných zariadení.
· Škody spôsobené vonkajšími vplyvmi a prirodzeným opotrebením.
· Poruchy spôsobené poruchou distribučnej siete, poruchou infraštruktúry Domácnosti alebo tretej strany.
· Poškodenie alebo narušenie spôsobené komponentami, ktoré neboli dodané alebo inštalované Zhotoviteľom.
· Zmena, odobranie alebo manipulácia s sériovým číslom alebo inými typovými a identifikačnými znakmi zariadení, spôsobená Domácnosťou alebo treťou stranou.