Záručné podmienky

Platné od 01.12.2015

 

 

Záručná doba:

Záruka na dielo je 2 roky odo dňa odovzdania. Záruka na technologické komponenty /striedače, fotovoltaické moduly/ je podľa záručných podmienok výrobcu alebo minimálne 2 roky.

 

Fotovoltaické moduly – konštrukčná záruka 10 rokov a záruka na výkon 25 rokov podľa nasledovných podmienok:

-        Prvý rok pokles nominálneho výkonu maximálne 3%

-        Každý ďalší rok pokles nominálneho výkonu maximálne 0,7% za rok

 

Fotovoltaický striedač – záruka 5 rokov

 

Nahlasovanie závad počas záruky:

Reklamácia sa uplatňuje u Zhotoviteľa emailom s vyžiadaným potvrdením o doručení na adrese: servis@geea.sk

 

 

Nahlasovanie závad po uplynutí záruky:

Uplatňuje sa u Zhotoviteľa emailom s vyžiadaným potvrdením o doručení na adrese:

service@solartime-service.eu

 

 

Rozsah servisných prác

- opravy vrátane nevyhnutných nákladov na vykonanie opráv

- výmena chybných alebo nefunkčných dielov

- likvidácia nefunkčných dielov

- prednostne sa podľa technických možností vykonáva oprava cez vzdialený dohľad.

 

V prípade ak Domácnosť nemá zriadený vzdialený dohľad, Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať náklady spojené s identifikáciou závady v prípade, ak táto závada mohla byť odstránená cez vzdialený dohľad.

 

 

Termíny servisných prác

 

 

 

 

 

Povinnosti Domácnosti:

 

 

 

Prenos zodpovednosti:

Za technologický výrobok, pre ktorý stanovuje záručné podmienky výrobca, tieto platia aj počas trvania záručných podmienok na dielo, prípadne dlhšie, ak to stanovuje výrobca.

Zhotoviteľ nenesie zodpovednosť za záruku v prípade ak spoločnosť výrobcu vstúpi do reštrukturalizácie, insolvenčného konania alebo do predbežného insolvenčného konania. Zodpovednosť za záruku zaniká takisto zánikom spoločnosti výrobcu.

V takýchto prípadoch Zhotoviteľ poskytuje záruku maximálne 2 roky odo dňa inštalácie zariadenia.

 

 

Vylúčenie zodpovednosti:

Zhotoviteľ ani výrobca nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté z nasledovných príčin:

·     Vyššia moc. Pre účely tejto zmluvy sa vyššou mocou rozumie: prírodné katastrofy, vojna, občianska vojna, stávka.

·     Zmena legislatívy, ktorá znemožní plnenie zmluvných servisných podmienok.

·     Škody spôsobené treťou stranou alebo neoprávnenou alebo nesprávnou manipuláciou Domácnosti.

·     Zmeny na technologických zariadeniach, alebo pokus o zmeny, opravy, údržba, alebo úpravy systémov, ktoré neboli vykonané autorizovanými pracovníkmi v zmysle platných technických a legislatívnych noriem Slovenskej republiky alebo poverenými pracovníkmi výrobcu technológie.

·     Prevádzka a manipulácia v rozpore s užívateľskými manuálmi pre zariadenie.

·     Prevádzka v iných prevádzkových podmienkach, než sú stanovené v technických listoch a užívateľských manuáloch inštalovaných zariadení.

·     Škody spôsobené vonkajšími vplyvmi a prirodzeným opotrebením.

·     Poruchy spôsobené poruchou distribučnej siete, poruchou infraštruktúry Domácnosti alebo tretej strany.

·     Poškodenie alebo narušenie spôsobené komponentami, ktoré neboli dodané alebo inštalované Zhotoviteľom.

·     Zmena, odobranie alebo manipulácia s sériovým číslom alebo inými typovými a identifikačnými znakmi zariadení, spôsobená Domácnosťou alebo treťou stranou.